m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 24, 2012

Giveaway By Fyah Ahmad

 :ribbongirl:


Cantikkan banner kat atas ni.Giveaway ini telah dibuat oleh Fword :what: Omg ! Like seriously memang rugi gila of korang tak join sebab hadiah  semua gempak ! Hadiah semua by Fword.No sponsor ! Haa menarik kan  Jom join cepat !

Azam 2013 Saya

Azam 2013 saya adalah untuk berhijab.Atau lebih dikenali dengan memai tudung.Saya rasa dah sampai waktu untuk saya sebagai seorang anak untuk berhijab.Saya tak nak tengok ayah saya disiksa kerana aurat saya.Lagipun tak rugi untuk berhijab.Banyak ganjaran pahala yang boleh kita dapat dari NYA.Ramai orang cakap tak nak bertudung sebab tak boleh nak berfashion.Tapi itu semua dulu tapi sekarang dah ada butik fashion untuk orang berhijab.Memang cantik sangat ! Hihi.Azam kedua saya adalah untuk berjaya dalam PMR pada tahu hadapan.Cuma saya lah harapan keluarga untuk tengok saya berjaya sebab saya seorang anak tunggal.Saya nak tengok parents saya menangis kerana bangga bukan menangis kerana sedih atau kecewa.Itu saja.Sekian, 

Comment here

No comments: