m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 31, 2012

Happy New Year And My Birthday

Hai 2013 ! Bye 2012.Seriously 2012 banyak sangat benda yang indah berlaku  Kenangan masam,manisdan pahit.Kenangan manis dah semestinya kita tak nak lupakan.Tetapi kenangan pahit dan masam tu  Redha dengan apa yang terjadi.Mungkin ada hikmah disebalik apa yang berlaku.Tadi tepat 12.00 malam aku pegi tengok muka comel aku kat cermin.
Aku cakap "Happy Birthday sweet girl.Dah 15 tahun umur" :birthday: Acecey buat macam tak ada orang langsung nak wish.Haktuihh :what: Dapat wish from phone :mobile: Dari Facebook and dari Twitter.
Dari chat kat Facebook :teddy:
Dari wall Facebook.Nampak tak orang ketiga dalam print screen tu ? Blogger ✿Emas✿Putih✿Blog✿ wish aku you olls ! :ribbongirl:
Dari Burung Biru.
Alhamdulillah Allah masih beri aku peluang untuk bernafas dan bertaubat atas muka bumi ni.Jom nyanyi sama-sama dengan aku lagu birthday *paksa* *jegil mata* "Happy Birthday to me ! Happy Birthday to me ! Happy birthday to me,Happy birthday to me!" *clap hands* Tadi tepat 12.00 malam mercun tak henti bunyi.
Sekarang aku update entry pukul 1.40 pagi.Burung hantu ! Muahaha.Kejap lagi pukul 6 bas sekolah datang ambil depan rumah.Omg,nervous jugaklah.Hmmm.Lepas ni aku kena pengawalan ketat.Tak boleh selalu online sebab this year ada PMR :what:  Wish me luck okay ! Bye ! 
Syiffa Azlan, xoxo

No comments: