m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 17, 2012

Hobbies

 

Semua orang ada hobi kan ? Tak kisahlah hobi apa sekali pun.Perkataan "hobi" dicipta bermaksud untuk menghabiskan masa lapang kita dengan sesuatu yang kita minat.Eh ? Memandai je aku ni melalut -,-.Apa hobi korang ? Tengok :tvs: ? Makan  ? Suka snap gambar :camera: ? Ataupun hobi yang paling FAMOUS di kalangan remaja tak lain tak bukan suka meseg :mobile:.Betul tak :what:

Baik mengaku ! *letak pisau di leher ayam* Ngeh ngeh .Hobi aku hanya dua.

 Photorapher

 Melukis/Doodles

Haaa aku kalau pegi mana-mana tak sah kalau tak bawak :camera: kesayangan ! Kalau tak bawah rasa macam nak balik rumah pegi ambil.Entah kenapa minat sangat ambil gambar.Belum ada rezeki nak beli DSLR.maybe one day ? who know :ribbongirl:.Hobi kedua aku tu ikut mood tau ! Kalau mood baik memang baik la lukisan aku.Eh tak berapa nak baik sangat pun -,-

Aku melukis time aku boring atau tension.Hihi.Baru-baru ni aku mencipta tiga lukisan ni kat komputer.Menggunakan Paint.Haha.

~Diciplak dari GOOGLE~



Sila mengucap banyak-banyak bila tengok Doraemon ni.Aku sendiri gelak terguling-guling tengok lukisan ni.Dah la poket warna Pink -,-


~Turut dicuri dari GOOGLE~


Mohon gelak terguling-guling sekarang.Actually kalau korang peminat cerita Shrek korang mesti kenal dengan watak Cookies Man ni.Time kecil-kecil tipulah kalau korang pergi Mc"Donald tak mintak happy meal kan ? Aku dapat Cookies Man ni dari Mc"Donald la.Boo Syiffa booo.Haha.

~Aku snap sendiri benda ni~


Mohon semua naik atas KLCC sekarang dan terjun dari atas sana .Haha aku rasa inilah lukisan aku paling cantik tapi kaki pulak buat problem.Kaki macam siput babi ja aku tengok.Hahaha.That's all bye


Syiffa Azlan, xoxo

Comment here

No comments: