m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 22, 2012

Kinda Busy

 

Korang mesti pelik kan sebab bila aku update blog mesti time pagi buta :really: Aku terpaksa online pagi buta sebab berukband tak memberi kerjasama :what: Wow.Cerita sadis.Lol.Semenjak school holiday nak habis ni aku tersangatlah busy mengalahkan Taylor swift bagi autograf kat fans dia.Okey merapu.







Nampak tak jumlah comments tu ? Sorry sangat sebab tak sempat nak approve comments korang.Aku busy dengan beli baju sekolah and so on.Kerja sekolah yang cikgu bekalkan langsung tak sentuh.Suci lagi murni.Haha.Aku suka on pagi buta sebab hanya time macam ni line laju so bila mata dan mengantuk rasa malas nak join segmen atau giveaway. 

Nampak tak kemalasan aku di situ ? Haha.Lagipun korang yang buat giveaway atau segmen tu banyak sangat letak syarat.Aku tak salahkan nak letak syarat.Cuma kalau boleh jumlah sponsor tu janganlah banyak sangat.Sampai nak kena follow blog/Twitter bagai.Add/like Facebook.Haiyaa mayak problem 


Abaikan blogger Aina Hanani dengan Yaya tu.Haha.Hanya copy screen.Tengok chatbox aku yang sesak tu.Sorry lah tak sempat nak join segmen yang korang tag.Dan mintak maaf sangat sebab ada tak follow korang lagi.In Shaa Allah malam ni jugak aku follow back semua ! <3 Thanks !

Syiffa Azlan, xoxo

Comment here

No comments: