m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 18, 2012

PMR Result

 :)


Eh result PMR aku ke ? Bukanlah woi .Maka dengan tarikh harini iaitu 19/12/2012 keputusan Penilaian Menengah Rendah akan dikeluarkan.Fuhh,yang PMR candidates tu mesti kecut perut kan ? Sah masuk tandas tak henti sebab nervous.Kaya aunty yang jaga tandas tu.Aku bukan PMR candidates tahun ni tapi next year :what:

Walaupun next year baru aku PMR tapi entah kenapa aku turut rasa nervous bagi orang yang nak ambil result harini.Haha gedik kan ? Tipulah kalau korang tak nak dapat 9A.Mesti semua ada target berapa A yang korang nak kan ? Bagi yang berjaya tu Alhamdulillah.Bagi yang tak berjaya tu jangan putus asa.Keep fighting with your SPM later :what:

Harini senior aku semua kecoh denkat Twitter and Facebook fasal result PMR.Good luck to PMR candidates for Sekolah Menengah Kebangsaan Convent Father Barre.I love you all !!! Eh tetiba -.- and goodluck juga bagi semua yang PMR tahun ni.In Shaa Allah semuanya cemerlang :ribbongirl:.Bagi saudara mara aku tak ada yang PMR candidates tahun ni.

Nanti kat Twitter atau Facebook mesti banyak drama ! Hihi.So,harini semua jangan bukak :tvs:.Drama kat Twitter dan Facebook dah cukup padat untuk kita semua.Lol.Bye ! 

Syiffa Azlan, xoxo

Comment here

2 comments:

ATIE said...

convent father barre mana nih dik?

Syiffa Roxy said...

Dekat Sg.Petani,Kedah :)