m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 26, 2012

Review Followers Yang Ke #300

 :really:

Alhamdulillah followers aku dah mencecah 300 ke atas.Aku masih ingat dulu lebih kurang satu tahun aku berblogging.Tapi tak aktif sangat.Macam satu bulan aku just update 5 kali  Boo teruk kan.But now I've change ! Haha aku jom review orang bertuah tu.


 Nama dia : Fyah Ahmad
 Umur : 16 tahun
 Blog : Fword


Okay blog Fword ni kemas.Cuma tak ada header atau doddle.Kaulau boleh try ambil mana-mana freebies header.Baru blog nampak comel.Aku rasa Fword seorang blogger yang baru.Blog dia kemas.Background warna Putih suci dan murni.Hihi.Bagi aku Fword ni memang pandai berfashion.Blog pun memang cepat loading ! Oh ya baru-baru ni Fword ada anjurkan satu giveaway dari blog dia.Nak join ? Klik sini -----> Fword: My First Giveaway! .Aku sendiri dah join sebab hadiah dia semua ohse ! Join cepat ! Goodluck dalam berblogging ya Fword 

Syiffa Azlan, xoxo















Comment here

1 comment:

Unknown said...

Wahhhh kawan saye kene review xD