m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 26, 2012

Present Terawal Dari Bob

 

Tengah online.Hati frust menonggeng sebab terpaksa layan berukband yang lembab macam kambing gurun .Tetiba "Baby give me one more night!" ringtone One More Night by Adam levine bunyi kat phone aku.Nampak kat screen nama "Panggilan dari Bob".Terus jawab.And this is our conversation :

Me: Hello !
Bob: Bangun tidur ka tak ?
Me: Bangun dah.Tengah online
Bob: Mandi ka belum ?
Me: Err..err belum *Time ni dah pukul 12 tengah hari xD* :teddy:
Bob: Mandi cepat ! On the way nak pi rumah ni nak hantar hadiah. 
Me: Omg ! Serious.Haha okay bye !

Lepas Bob call aku terus lari pegi mandi.Sebenarnya birthday aku 1 January ni.Haha.Menarik tak ? Tapi Bob kena bagi hadiah awal sebab nanti 1 January dia tak ada kat Kedah.Dia balik Melaka.Ada urusan apa entah muahaha.Nak tengok gambar Bob ?


Sebenarnya kerja sambilan Bob ni jadi photographer :camera:.Dia bertauliah dan berdedikasi serta amanah.Puji sikit.Haha.Dia balik Melaka sebab nak sambung belajar.Dia tak bagi aku promote Facebook dengan Twitter dia kat sini sebab dia bajet pemes takut orang banyak add dengan follow.Perasan punya Bob.Haha.Dia datang rumah aku.

Suddenly dia bawak turun Chatime.Aku ingat dia just nak bagi Chatime kat aku as hadiah then dia bawak turun satu lagi kotak hadiah .Happy gila time tu.Haha.Dia paksa aku suruh bukak kotak hadiah tu sebab tak sabar.Aku geram dengan dia.Haishh.Aku bukak jalah.And nampak DUA BAJU BATMAN and DUA BAJU SUPERMAN.

Alolo aku dah lama mengidam nak beli baju Batman ni semua.Akhirnya dapat.Aku tak sangka Bob nak beli kat aku sampai empat helai baju ? Wow !  Thanks alot Bob for the Chatime and baju !


~Cantikkan kotak hadiah tu ~


Dalam card tu aku ingat dia tulis apa.Tapi bila bukak dia just tulis "BABOON!!" haha rasa nak baling ice-cream kat muka dia 


Antara empat baju yang Bob bagi.Aku paling suka baju Batman kat atas ni :what: Bila aku stalker balik baju ni nampak sticker kat atas tu.Dia ada tulis "100% cotton and Limited edition" Fuyoo ni mesti mahal ! Dah la dia beli 4 baju kat aku.Dengan kotak hadiah.Dengan Chatime lagi.Hah thanks wahai Bob ! 

Syiffa Azlan, xoxo

Comment here

No comments: