m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 6, 2012

Segmen: Blog saya tersangat awesome

Assalamualaikum and hi all ! :D *hulur coffee*

Segmen ini dibuat oleh blog Adie Putra .Ewahhh nama macam pelakon Adi Putera.Haaa ibu aku cukup minat ! Eh ? ini bukan pelakon tu ya.Haha.Harap maklum.Harap owner blog tak marah ^^v


Syarat-syaratnya :

1- Korang follow lah blog Adi ni.
2- Like ini .
3-follow twitter Adi  . *bg yang ada twitter jer.
4- Buat satu entry yang bertajuk "Segmen: Blog saya tersangat awesome".
5- Letakkan banner diatas dan linkkan ke entry ni kemudian ceritakan kenapa blog anda tersangat awesome.
6- Entry yang memikat hati Adi, akan menerima hadiah.
7- Tag 2 orang rakan anda dan pastikan mereka tahu.
8- Dah siap semuanya. Hantarkan link entry anda di ruang comment entry ini.
9- Segmen ni akan terbatal sekiranya penyertaan kurang dari 10 orang! . Nak menang tak? Jom join ramai-ramai.
10- Tarikh tamat pada 26 Disember 2012 tepat pukul 12:00 tgh malam.


Haaa ! Aku siap copy paste syarat-syaratnya.Senang korang nak join ! Rugi rasanya tak join sebab hadiahnya semuanya ohsem belaka !

Kenapa blog saya AWESOME -

  • Blog saya hanya perlukan 27 saat untuk bukak keseluruhannya !
  • Blog saya ada cbox.Siapa yang singgah boleh tinggalkan jejak !
  • Blog saya ada lagu yang menenangkan.Hihi
  • Blog saya ada fan page button di sidebar tu
  • Blog saya ada button follow untuk Twitter saya !

Mangsa di tag -----> ♥ AtinTory dan ..../<cassiopeia>/.../<angel>/.../<VIP>/.....

Syiffa Azlan, xoxo

Comment here

2 comments:

AdiePutra_R said...

thx join. btw gud luck ;) check link anda disini

http://cookies-boy.blogspot.com/2012/12/list-peserta-segmen-blog-saya-tersangat.html

Syiffa Roxy said...

Ya ada ! Terima kasih ! :D