m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 16, 2012

Shopping barang sekolah Dan Jual Pluggy !

 

Orang dah lama pegi beli barang untuk sekolah.Kau buat kerja semua last minute kan Syiffa -,- Haha.Tak remaja lah kalau buat kerja cepat.Eh ? Mengarut :what: Memandangkan semalam hari Ahad so ibu cuti.Baru ada time ni menghabiskan duit :teddy:.At first pegi beli kain and tudung sekolah.Baju sekolah ?
 tak perlu.Sebab dah banyak.

Lagipun aku tak gemok sangat so masih boleh pakai baju last year.Don't membazir ! After that pegi mall untuk nak beli bag sekolah.Aku agak cerewit dalam bab ni .Tahun lepas bag sekolah warna Purple but tahun ni entah kenapa mata lebih tertarik kepada bag warna Merah.Maybe ini jangkitan kerbau .After that beli kasut.Habis !


Sempat lagi :camera: gambar.Abaikan rambut yang membabun tu.By the way aku bertuah sebab ada wave hair semula jadi.Ngeh ngeh.Booo la Syiffa boooo -,- lepas shopping barang sekolah pegi main bowling pulak.Tahniah kepada aku sebeb semakin pro *clap hands* .After that aku aku terjumpa PLUGGY ! memang trend orang pakai pluggy kan kat phone ? :D Tak tahu apa itu pluggy ?


Inilah pluggy.Aku ciplak gambar dari GOOGLE .Pluggy ni ada macam-macam design ! Contohnya

:icecream: Kucing
:icecream: Coffee (starbuck)
:icecream: Ribbon
:icecream: Kasut
:icecream: Mickey Mouse
:icecream: Love shape

Ini yang aku beli tadi 


From left Kasut,Mickey Mouse and Starbuck ! Hihi.

AKU JUAL PLUGGY ! benda ni korang just cucuk kat tempat yang sama korang cucuk earphone korang bila nak dengar lagu.

Satu pluggy - RM 9.00 (termasuk post)
Dua pluggy - RM 16.00 (termasuk post)
Tiga pluggy - RM 23.00 (Termasuk post)

Aku bagi discount ni ! Hihi.Korang nak beli ? Tengok list aku yang ":icecream:" ni.Harap korang promote kan lah pluggy yang aku jual ni ya.Kepada sesiapa yang nak beli Boleh IM aku kat http://www.facebook.com/syiffa.roxy atau DM aku kat Twitter https://twitter.com/SyiHanson_Kacak.Bye ! <3

Syiffa Azlan, xoxo




















Comment here

No comments: