m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 16, 2012

Blog Direview By Eira Shamiera

 :hi:


Kali ni blog aku telah direview oleh miera :) Eira Sha :note:.Alhamdulillah ada jugak orang nak review blog aku ni.Hihi.

:beauty: "Blog yang ringan" - Saya selalu check berat blog saya.Haha

:beauty: "Centerkan gambar disidebar unruk memperkemaskan lagi" - In Shaa Allah :what: :ribbongirl:

:beauty: "Gambar budak dalam cawan tu macam menyusahkan pembaca nak tekan shoutbox" - Saya dah buang icon budak dalam cawan tu untuk memudahkan orang tekan shoutbox 

:beauty: "Comel dengan icon-icon comel" - Saya akan cuba sebaik mungkin untuk blog saya 


:beauty: "Blog comel" - Alhamdulillah ! Hihi 

Aku akan cuba sedaya upaya untuk blog aku.Cewahh macam memperjuangkan negara pulak .Haha.Bye !

Syiffa Azlan, xoxo

Comment here

1 comment:

Unknown said...

Komen yang membina ^_^