m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 15, 2012

Tak Boleh Hidup Tanpa Blog

 

Good morning kepada warga blogger :what: Jangan lupa untuk  sebelum breakfast.Entry pada pagi ni ada kena mengena dengan PMR aku next year.As everyone know that next year kami yang 98 last batch for PMR.And sisebabkan oleh exam ni ibu dah tak pagi aku online.Like seriously tak boleh online sampai PMR over 

Pernah rasa nak memberontak ? Of course ada.Tak adil lah kan sampai tak boleh nak online.Hidup aku dah sebati dengan Blog,Twitter dan Facebook bagai.Cewahhh ayat .Aku ada mengadu kat senior aku mintak pendapat fasal benda ni.Maklumlah dia dah lepas dari PMR.See my conversation with her down here 

Aku: Next year my mom dah tak bagi online sebab PMR :cry:

My senior: Hey ! No need to worry sebab form 3 banyak gunakan computer untuk buat folio and kerja rumah yang cikgu bagi.So masa nak buat folio kat komputer tu boleh la curi-curi online.

Hahaha.Jahat sungguh idea senior aku tu  tapi bila dengar dia cakap yang form 3 banyak gunakan komputer terus rasa lega.Lebih kurang lagi 2 minggu masih ada untuk bergoyang kaki dan badan.Eh ? Haha.Lepas ni dah bukak sekolah.Kerja rumah yang cikgu bagi untuk holiday korang dah buat belum ? Aku tak sentuh apa pun lagi ! Muahaha 

Remaja memang suka buat kerja last minute kan ? *nota untuk diri sendiri*.Hihi.Bye ! <3

Syiffa Azlan, xoxo


Comment here

4 comments:

Florence Ayum said...

good luck for PMR next year! Tk pyah nak struggle sangat :) cool babe.

Unknown said...

Curi-curi online ya ^_^
Bagi Wilma, yang penting Syiffa pandai bahagikan masa...
Jangan lebihkan "kerja2 online" nie dari pelajaran k...
Sekali sekala kena jugak enjoy...
Mana boleh study jak...
Betul tidak?

Syiffa Roxy said...

Awhh thanks ! :'D

Syiffa Roxy said...

..........