m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

January 3, 2013

School on 2013

Macam ketinggalan pun ada sebab baru nak update blog.Tiga hari meyepi .First day masuk sekolah mesti semua bajet bangun awal pegi sekolah.Kononnya semagat.Hari kedua sekolah pagi aku dah mula rasa badmood.Nampak tak macam mana semangat aku Badmood sebab aku rasa sekolah sesi petang is better.
 Kelebihan Sekolah Petang
 Boleh bangun lambat
 Ada banyak masa nak buat homework
 Malam boleh tidur lambat sikit
Memang second day sekolah aku agak moody.Tapi bila difikirkan sekolah sesi pagi dan petang sama-sama ada kelemahan dan kelebihan kan ? :really:.
Kelebihan Sekolah Pagi

 Otak fresh nak belajar :what:
 Lepas balik sekolah boleh stayback and buat homework dengan kawan :note:
 Suasana pagi sejuk so rasa selesa nak belajar 
Elehhh kau Syiffa,baru tiga hari sekolah dah badmood bagai.Booo  keudukan dalam kelas korang ? Bawah kipas ? Penjuru kelas ? Tepi tingkap ? Depan ? Belakang ?
Yang warna pink tulah tempat yang aku duduk.Nasib Shuhada jaga tempat sebab first day sekolah aku datang agak lambat.Ini semua salah bas :what: Bas dipersalahkan.Haha.Kena la jugak kipas.Tak adalah panas sangat.Entah kenapa this year aku bersemangat nak buat homework.

Elehh bersemangat lah kan sebab baru tiga hari sekolah.
Tunggu lagi seminggu.Habis otak berkecai.Sekolah balik pukul 1:05.Bas datang pukul 2:30 so lepas balik aku kira buat study group dengan kawan kat sekolah.Bagus tak kami ?  Naik bas 2:30 and sampai rumah pukul 3:00.Lepas sampai rumah terus dating dengan katil sampai pukul 6:00 petang :luv:.Malam buat homework.And pukul 12:00 tidur.

Ni jadual harian aku 2013 ! Haha semua dah berubah.Tiada lagi Istilah "Online".Sekarang kalau aku nak online lepas balik sekolah atau 10:00 malam ke atas sebab time tu ibu dah tidur.So dia ingat aku tak online.Haha sebab ibu janji dia nak rampas laptop this year sebab aku PMR .Hope otak senang nak hadam pelajaran form 3 ni.Bye ! :teddy:
Syiffa Azlan, xoxo

No comments: