m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

April 6, 2013

Hari Koko of My School !

Ho hello fellas ! What a long time tak story here.Now I know what all of my senior cakap "Form 3 suck!".Ya Allah ! Im so busy with all of folio.Homework.Note.And so on.Kalau nak aku describe sampai esok tak habis rasanya.So yeah,you guys nampak that tittle ? Wuhuuu :*

But this year punya sambutan tak semeriah last year.Because harini hujan agak lebat.So yeah cikgu kurung we all dalam dewan.Kalau tak hujan boleh lepak kat padang and snapping for sure.So yeah.First masuk kelas and ambil kehadiran.Then lepak with senior.Apa yang perempuan selalu buat ? Of course gossiping.Haha.

Then perut dah bunyi lagu Die Young by Kesha.Pegi beli burger and so many food ! Akibat tak nak rugi kupon lah kononnya.Then sharp 10:30 aku dengan Aisya dah line up for concert ! Yes ! This is what Im waiting for.Persembahan tarian/nyanyian from budak-budak my school is damn awesome man ! And now aku dah hilang suara akibat exited gila jerit for nak support budak.Haha.

Suara aku macam lelaki sekarang.Kena makan Strepsils :p lepas habis show.Pegi main "Paintball" with Aisya.It is RM3 for 10 bullets.Aisya dah jatuhkan tiga blok kayu.Wow ! Damn amazing.Me ? No one of it ! Just can you believe it ? ==" after that memang aku dah cakap dalam hati "Aku tak nak main paintball dah dalam hidup aku" :p haha

After that.Keep makan mium makan minum sampai perut kembong.Akibat kebosanan yang amat, me and Aisya masuk mini cinema yang my school namakan but it is just makmal Fizik :p.Tengok cerita Sinister.Yeah cerita hantu.Entahlah apa yang takut cerita tu.Maybe tengok ramai-ramai aku tak ada feeling but kalau tengok sorang confirm tak boleh tidur malam :p

Tak tengok sampai habis pun cerita tu.We're out and keep makan.Haha.Tak sedar diri.Then duduk tengah padang.And keep snapping and buat video with my friends.Yeah this is the most awesome moment ever in my life.Me and Shuhada singing lagu Die Young by Kesha tengah padang tu dengan pegang camera.People keep staring on us but tak perlu nak kisah apa orang nak cakap.Today is for fun ! :D

After that snapping with my baby boo,Aisya,Shuhada,Wan,Yus,Tasnim,Amira,Nik and so on.They called me "Hero photographer" cause Im the one that pandai ambil gambar.Tak kisah lah candid or what.Yeah I can do it.Okey kembang kejap :p hahaha.Then,hujan turun.Semua students dari form 1 until form 5 kena masuk dalam dewan.Can you imagine it ? Serious dah macam sardin.

Me and Aisya duduk agak belakang.Eh bukan agak tapi memang belakang pun -,- and infront of us ada gang junior ni nama Tasha,Ilya,Anis and so on tak ingat their name :) main lawan tengan tengok diorang.And main renung mata.Haha okey this part paling funny.

Me: Anis,jom main renung mata ?
Anis: Okey.
Me: Haha,satgi fall in love dengan Batman tak tanggung :p

This part aku paling nervous ! CABUTAN BERTUAH ! Aku bukan berharap nak menang tapi aku teruskan doa dalam hati yang aku tak menang cause Im the one that berdarah gemuruh.Malulah aku nak kena pegi depan sana nak ambil hadiah.Haha.Pelikkan aku.Memang aku tak dapat pun cabutan bertuah ! Alhamdulillah :D

After that bersurai.Semua boleh balik.Said bye to everyone.And yeah Im still enjoyed today walaupun tak semeriah last year.And I've to go now.Esok sekolah.Bye ! :*

Syiffa Azlan, xoxo

No comments: