m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

March 27, 2013

Think Good


Hai *lambai tangan ala Azwan Ali* masih ingat aku ? Kenal aku ? Mustahil tak kenal.Mesti semua rindu aku kan ? *muntah pelangi* Sorry sebab lama tak on.Like seriously semakin kita meningkat umur kita perlukan ilmu yang lebih dalam hidup ni.Bila naik form 3 ni memang kena tumpu perhatian on what cikgu ajar setiap hari.Okay straight to the point the tittle hari ni.

Think good ? What that really mean to you ? Blog ni sebenarnya tempat untuk kita luah masalah and ceritakan masalah.Tak semua orang kita boleh ceritakan masalah sebab tak semua orang kita boleh percayai.So,ada tak korang bagi link blog kepada cousin,enemy atau yang paling teruk parents sendiri ?

Bila kita cakap masalah kita mesti diorang akan stalk blog kita then cerita tu akan tersebar kepada semua orang.Mesti tak suka kan ? Semua orang ada privacy masing-masing.Suka tak kalau ada someone mencabul privacy korang ? No right.Tu jugak salah satu reason kenapa aku dah lama tak berblogging.Bila nak cerita something mesti teringat ada orang lain yang kita tak suka stalk blog.

Tapi ni semua salah aku jugak sebab cuai.Aku cuai dalam menjaga blog sendiri sampai ada orang yang aku tak suka terjumpa blog aku.Tapi sekarang alhamdulillah aku dah try untuk block orang-orang macam tu masuk dalam blog aku.So ni satu pengajaran untuk aku and korang tolong jangan ulangi kesilapan aku ni.Keep blogging ! 

Syiffa Azlan,xoxo

No comments: