m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

July 19, 2013

Shopping Raya


Harini dah masuk 10 hari kita semua berpuasa.Semua puasa penuh tak ? Ada sapa yang gatal bukak puasa ? Haha aku tengok skrin ni dah 10 minit.Tak tau nak type tajuk apa untuk entry kali ni.Untuk entry ni tadi sebenarnya aku dah type separuh halaman tetiba rasa macam tak sesuai so aku delete.And yang ini start type balik.Otak serius blur harini.Haha.

So here we are.Tajuk kali ni 'Shopping Raya' tetiba dah rasa bersemangat nak raya tahun ni.Eh kau jangan nak menggedik la Syiffa.Tahun ni kau PMR.Jangan gedik sangat nak sambut Raya.Semua dah shopping untuk baju raya ? Ada saiz tak ? Musim puasa ni mesti berat badan turun.Betul tak ? Atau ada yang makin bertambah sebab godaan makanan kat baazar ? :3

Aku semakin gemok ! Arghh dilema perempuan.Paling tak suka bila gemok.Tak suka tengok dan tak suka dengar 'GEMOK'.Rasa macam satu deraan kena dengar orang mengutuk kita.Grr benci aku.Macam la orang yang judge kita tu perfect.Cermin diri kau tu sikit.Eh lari tajuk ! Haha.Dah berapa baju kurung korang tempah ?

T-shirt dapat berapa ? Mesti banyak.Korangkan pandai memujuk Encik ayah dan Encik ibu beli.Bukan macam aku.Apa yang ibu beli yang itulah aku pakai.Aku ni memang anak yang baik.Seluar jins tahun ni berapa korang dapat ? Dalam entry kali ni aku nak share sikit fashion raya tahun ni.Zaman sekarang tipulah kalau korang tak tahu baju tribal kan ?

Sekarang fesyen baju tu MELETOP you olls ! Eh bukan MELETOP yang ada Neelopah dengan Nabil tu tau.Sekarang kalau pegi Uptown berterabur nampak baju Tribal tu.Harga semua cantik belaka.Untuk seluar pulak zaman sekarang ni dah jarang orang pakai jins.Sekarang fashion seluar yang colour.Seluar warna Merah.Warna Kuning bagai.

Ada lagi masa nak shopping.Korang mesti tunggu penghujung Ramadan kan sebab time tu harga baju semua menurun ? Tau sangat.Hehe so selamat berpuasa dah bershopping ! :3

Syiffa Azlan, xoxo





No comments: