m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

June 14, 2014

Big Hello And Assalamualaikum !


Assalamualaikum and hello semua ! Ya Allah lamanya aku tak menulis blog since bulan October tahun lepas. Aku mintak maaf sangat sebab tak update blog ni. Eh ada orang kisah ka. Hehehe. Thankyou kepada semua yang buat blogwalking kat blog aku ni. Sorry sebab tak sempat nak singgah lagi blog korang. Agak lama tak join giveaway semua ni. Dulu zaman kegemilangan rajin jugak jadi pemenang.

Nak tau sebab musabab aku tak update blog ? Pehh kalau nak cerita memang satu tahun mungkin belum cukup *macam tipu ja*. Sebab pertama laptop kesayangan yang berumur 5 tahun ni nazak gila. Lepas hantar repair still rosak. Kata tukang repair tu laptop aku kena virus. Lepastu pasang anti virus datang pulak cerita fan laptop rosak bagai. Entah tipu ka betul.

Last sekali dapat laptop baru ? Eh tak. Last sekali format balik semua komputer ni. Habis hilang semua gambar dengan lagu. Penat aku download. Dalam 8 bulan jugak la aku tak update blog kan. Mesti banyak gila aku ketinggalan kan. Tapi bab Rozita Che Wan kahwen tu aku tau jugakla. Takda lah kuno mana. Rumah aku still ada tv.

Ni malam buta aku bukak blog hanya mampu taip entry ni jalah. Idea banyak dalam otak aku ni tapi dah lewat malam ni. Lagipun esok sekolah start. Next time okay kita story ?! Hihi thanks bye ^^

Syiffa Azlan,
xoxo

No comments: