m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

February 21, 2012

Cinta Sebenar?

Assalamualaikum san Salam satu Malaysia readers.Sebut fasal cinta? fuhh ramai
yang dah terbayang-bayang pujaan hati kan hehe.Sebelum ni kan saya tak pernah
nak berjinak-jinak dengan cintan-cintun bagai ni.

Hasrat nak study dulu kuat tersemat dalam diri.Cewahhh ayat tak boleh blah.Haha xD.
Tapi kan since kebelakangan ni macam ada something wrong la dengan saya.Perasaan cinta
wujud? sapa? sory guys tak boleh bagi tau kat sini.

Benda ni terlalu private.Tapi kalau sapa nak tau boleh just IM saya dekat Facebook.
Surely,i will reply you're message.Semua ni cinta monyet ka? hmmm maybe.Tapi rasa-
rasanya ni bukan cinta monyet.Tapi cinta betul.

Sebab saya dah experiance bercinta dengan monyet ni lain tapi kali ni cinta lain.
Dia memang jauh berbeza umur dengan saya.Umur 30? huihh tak da la sampai tua macam
tu.Hihi.Tapi,saya kenal dia cuma 5 hari saja.Tapi dia memang ada ikatan
dengan saya la.

Saya ingat lagi time dia cakap "nak tengok wayang ka?".And masa saya baru bukak mata
dari tidur.Tiba-tiba dia masuk for ambil baju dia dalam almari.Yang paling hati
saya tertarik tu dia tak tengok badan saya yang tengah tidur tu.

And,time saya jalan pun dia tak pernah tengok my body.Oh ! i like that type of boy !
umur memang tak ada batasan dalam cinta.And i still remembered time dia teman saya kat
mall.And time dia tolong lipatkan baju saya.Hobi dia asyik main game saja kat fon dia
Haha :P.

Seorang yang funny.Sekarang saya angau sangat dengan dia.Tapi dia tak tau yang saya suka
dia.Cinta bertepuk sebelah tangan lakan.How kalau dia dah ada Girlfriends? hmmm about
that,memang saya risau.Tapi takpalah kalau tak ada jodoh.Eh? asal cakap fasal jodoh-
modoh ni? haha i'm still younge la !

Macam ni rupanya perasaan Zafira kan time dia mengadu kat saya fasal dia tengah angau.
Haha Zafira sorry on that time aku tak rasa lagi macam mana hang rasa.And now now aku
dah rasa.Walaupun "dia" mintak couple dengan saya sekali pun. ( i think he will never
ask me because i know he want let me study first).Saya takkan accept dia sebab saya
memang nak study dulu.

Alaaa 3 years saja lagi.Sabar ! sabar ! sabar itu separuh dari iman kan.Hihi.Just that.Rasa
lega hati ni lepas luahkan kat sini.Thanks because take few minutes for reading my blog.
Stay tune for more tips and story form me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...