m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

February 22, 2012

Merentas Desa Coming Soon

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia peeps.Sihat? sekolah korang dah buat aktiviti
merentas desa ni? Kebanyakan sekolah dah buat kan?Heee my school baru nak buat hari
Sabtu ni.Fuhh habis otot-otot yang manja akan didera semula dengan selaju mungkin.

Sepanjang 5 tahun berpelaman merentas desa ni saya tak pernah la pulak menang haha.
Setakat nak seta tu boleh la.I'm not athlet okay ! My mom cakap kan budak India selalu
lari kuat sebab dulu masa diorang baby,parents diorang selalu urut belakang betis kaki
sebab tak nak lemak banyak terkumpul kat betis kaki.

Than,saya cakap la kat my mom tu why dulu time saya baby dia tak urut.Dia cakap dia
tak nak saya jadi olahragawati sebab takut saya cedera.Ahaha maklumlah saya ni
anak emas. :P kk perasan.

Selepas penat lelah lari merentas desa tu akan disambung pulak dengan ceramah Maulidur Rasul.
And i confirm mesti ramai yang tertidur punya la time ceramah tu ! selalunya dengar ceramah
pun dah mengantuk.Ini kan pula tambah dengan lari.4.5 Kilometer i thought hari tu cikgu
cakap.

Murid non-muslim boleh balik awal la kan.Jealous nya. :p kitaorang kena lagi stay kat
sekolah.Alahaii apalah nasib.Sebenarnya banyak tips and story yang saya nak cerita kat korang
ni.Tapi masa tak mengizin kan.Lagipun saya memang full busy dengan homework !

Nanti kalau ada time,i will updates more tips and story okay ! bye ! thanks sebab takes a few
minutes read my blog ! stay tune ! :D

DaMn LoVeR...