m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

March 23, 2012

Kosong-Najwa Latif



Asalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers sekalian.

Befor that,good morning,afternoon,evening,night and supper ! ikut la time bila
korang menerjah blog aku ni.Hihi.Topik kita harini ada kena mengena dengan lagu
terbaru Najwa Latiff that is Kosong.Haha bila nak mention lagu ni mesti ramai
yang terpesong and confused.Maklumla nama lagu ni pun kosong.

Lagu ni telah berjaya mencuri hati dan raga aku.Cewahh haha.Aku suka lagu ni
bukan sebab aku ada kena mengena dengan lirik lagu ni tau.Just suka-suka nyanyi
lagu ni.Hihi.Selalu Najwa Latiff menyanyi lagu mesti ada rentak irama Yuna kan.
Kali ni lain sikit.Macam ni la artis baru.Move on !

Lirik-lirik ni mesti akan membuat perempuan kat luar sana tu menangis kalau
nasib diorang sama macam lirik lagu ni.Alhamdullilah relationship aku dengan
Superhero aku tak ada kena mengena dengan lirik lagu ni.Kitaorang saling
bertolak ansur.Ahaha.Batak sunggu aku ni x).

Macam Najwa Latiff cakap "segala kata cacian yang telah engkau berikan membuatku
rasa kosong~kosong".Faham maksud nya? maksud nya simple-dimple ja.Hehe.Maksudnya
dia tak kisah apa yang orang katakan.And "kini aku bangkit,membuktikan yang ku
tak sakit,dengan segala perit yang kau berikan".Hidup mesti move on !

Tak boleh ayik nak melayan jiwa yang lara tu sebab apa yang berlaku mesti ada
hikmah di sebalik takbir.Hihi.Thanks sebab rajinkan diri baca blog aku.Ehehe.
Stay tune for more story and tips from me ! bye ! :D

DaMn LoVeR...