m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

March 23, 2012

Melepas ~

Asalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers sekalian.

Good morning,afternoon,evening,night and supper ! tak kira la time bila korang ringankan
hati nak baca blog cikai aku ni.Hihi.Melepas? yea,melepas.Senang saja tittle kali ni.
Apa yang melepas? cinta? makanan? okey aku tengah jealous sekarang ni dengan Ridzuan
haha nak tau kenapa?

Untunglah superhero aku tu sebab Ahad and Isnin ni dia dapat cuti sekolah sempena PIBG
kat sekolah dia.PIBG kat sekolah aku dah habis but dapat cuti satu hari saja.Alaaa
tak puas T_T sob sob.Memandangkan esok pun aku sekolah.Hmm memang bengang la sikit.
Asalkan cuti sekolah ada saja aktiviti yang cikgu nak buat -_-.

Kami penat la cikgu.We need rest ! yay ! jom sama-sama kita buat rusuhan ! x) haha
tak payah.Nanti tak fasal-fasal semua malam ni masuk lokap.Lokap full dia hantar
kita masuk hospital bahagia.Nah ! bahagia la kaw sorang-sorang :D.Sebenarnya dah
lama la jugak aku tak hang dengan Ridzuan.Alala rindu meyh.

Memang la aku tusyen sama dia.Orang pergi tusyen nak cari ilmu bukan nak hang atau
berdating-mating bagai ni.Setakat nak sembang kosong tu boleh la.But nak cakap
banyak pun tak boleh sebeb nanti mata cikgu selalu jeling-menjeling.Saya tau la
apa yang cikgu nak cakap.Okey fine.

Ahad ni Ridzuan ajak aku pergi Water Carnival Them Park ! waaa T_T nak pi ! seingat
aku la kan aku pi 3 tahun lepas.Perghh lama aku tak menjejak kaki kat situ.Harap
saja tempat tu dekat dengan rumah aku but baru pernah pergi sekali.Naik kereta
8 minit dah sampai.But the problem is aku sekolah T_T huaaa.

Sekolah atau hang ? hmmm? which one? mesti ibu aku suruh pergi sekolah.Alahaii masalah
betul la bila sekolah petang ni.Kalau aku sekolah pagi senang la.Balik sekolah
terus boleh pergi.Dugaan aku la jadi budak form 2.Takpa-takpa sabar lagi 9 bulan aku
budak form 3 and sekolah pagi ! weee :D.

Tak palah Ridzuan kita wait and see dulu macam mana Ahad ni.Insyaallah boleh pergi.
Ehehe,eh but the way kan kenapa internet aku macam ni? bita Twitter laju Facebook
aku lembab and bila Facebook aku laju Twitter aku lembab.Eh kornag ni bersaing ka?
Huh,entah la malas nak fikir.Haha.

Okey thats all thanks sebab sudi baca blog aku kali ni.Stay tune for more story and tips
from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...