m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

March 18, 2012

Sengau

Asalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers sekalian.

Hihi.Sengau? apa yang sengau? semua orang tau kan sengau tu hasil daripada
suara.Yeah..suara.Eh,artis mana pulak yang sengau? suara sape? suara sape?!
Orang yang bersuara sengau itu adalah aku sendiri -_- yeahh tuan punya blog.
Selalu orang sengau sebab kena penyakit apa?

Demam cinta? pandai la korang demam cinta konon. :p booo of course la selsema.
Alahaii badan jadi lemah pulak bila kena selsema ni.Oh my god ! selsema burung
ke?! :O eh ! tak ! jangan la fikir bukan-bukan.Selsema yang normal jelahh.Haiyaa
sampai hati readers semua fikir bukan-bukan. T_T wuu wuu okey aku gedik.

Aku start kena serang selsema ni Jumaat yang lepas.Bila aku bangun tidur terus
rasa tekak lain macam.Entah la nak cakap macam mana.Hari Sabtu tu rasa tekak
semakin sakit and hingus dah start meleleh mencecah lantai.Yuck ! pengotor gila
aku ni ! x) uhuhu sorry-sorry.

And today,hari Ahad.Selsema saya semakin teruk.Hidung tersumbat.Alaa bila nak
sembuh hah? dah la esok malam ada tusyen. x) nanti habis la satu class dengar
suara aku yang sengau-mengau ni.Eh,ada aku kisah? haha xD.Okey makan ubat banyak-
banyak ! <---- see ! aku nasihatkan diri saya sendiri.Dah tak ada orang nasihatkan.

Nak buat macam mana kan? terima jalahh nasib.Eh,actually my superhero ada la
nasihatkan. xD cuma aku yang tak nak dengar cakap dia.Degil kan? :P degil
itu manja.Eh ! new word dari mulut aku ! gonna write this now on my Twitter
xD haha.Menciplak ! eh mana ada.Ayat ni idea aku yang punya jugak kan?

Alahaii gaduh pulak.Gaduh itu tandanya sayang.Eh ! new words lagi ! hehe okey dah
enough la merepek for today.Eh nak tau tak sapa my superhero tu? ok wait for next
post ! all about him ! Because all about him him him.Cewahh nyanyi lagu Auburn
pulak. xD haha.

Thanks all sebab sudi baca my new post ni.Stay tune for mores tips and story from
me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...