m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

March 22, 2012

SPM Result

Asalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers.

Good morning,afternoon,evening,night and supper ! ikut la time bila korang baca
blog aku ni.Hihi.Tapi,masa yang sebenarnya pukul 12.50 pagi.Kenapa aku tak tidur?
elehh,buat-buat tak kenal aku la pulak.Hihi.Kaki tidur lambat adalah aku.Bukan aku
sorang saja kot.Semua teenagaer suka tidur lambat kan? :D

Tengok tajuk ni mesti korang kata blog aku ni ketinggalan kan? sebab result SPM dah
keluar beberapa hari yang lalu.Bukannya aku tak nak update blog.Problem nya ibu
aku simpan lappy aku.Oh,thats my rule.Cuma holiday saja boleh dapat lappy T_T okey
sedih kejap.

Ehehe,cakap fasal result SPM kan.Sekolah korang berapa ramai yang dapat straight A+?
Aku teramatlah bangga dengan sekolah aku sebab sekolah aku adalah sekolah yang
dapat result SPM yang terbaik dalam negeri Kedah.Bila aku dapat tau kan perasaan
aku bercampur baur.Ala-ala rojak. :D

Sapa tak bangga bila dapat tau sekolah dia yang terbaik dalam negeri tu kan? and nama
sekolah aku tu SMK Convent Father Barre.Ehehe.Promot ni.Haha lepas ni nak pergi
mall atau jalan-jalan pakai baju sukan sekolah aku pun aku tak malu but bangga lagi
adalah.Haha.Okey over latu kan? :P sampai nak menunjuk-nunjuk.

But the most important is Alhamdullilah ya Allah.Sebab bagi senior-senior aku yang
lain dapat result yang bagus-bagus.Dan tak rugi diorang menangis.Menangis bukan
sebab sedih tapi gembira. :') alahaii aku tumpang happy jugak.Lagi 3 tahun aku
pulak SPM candidates.Hmm sumpah takut.Aku just redha dengan ketentuan Allah.

Eh,cerita ni bukan aku main mereka cerita tau.But memang wujud cerita ni.Haha.
Tak percaya ka? dalam surat khabar pun masuk lah.Cuba cari dalam surat khabar
Metro yang berterik 22/3/2012.Sah ada ! hihi.Backgroud cerita about my school
tu warna Kuning.And congrats again from me to all yang dapat result SPM tu. :D

Thanks all sebab sudi baca blog aku nih.Stay tune for more story and tips from me.
Okay bye ! :D

DaMn LoVeR...