m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

April 13, 2012

Cannot Wait For Tomorrow

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers sekalian.

Good morning,afternoon,evening,night and supper to korang yang rajin menerjah
blog cikai aku ni. :* muahh ! sayang korang.Eh aku bagi korang kiss ni nanti
tak ada orang yang jelly ka? haha kan Superhero? sorry sebab lama tak update
blog aku.Bukan sebab aku tak boleh on blog ni.

Cuma kekeringan idea aku yang tahap kritikal.Semua blog aku dah terjah dengan
harapan dapat idea baru nak menulis entry.But semuanya hampeh.Tadi bila aku
bangun tidur terus datang idea nak update blog.Fuhh habat kan aku? bangun
tidur terus dapat idea.

Apa yang aku cannot wait for tomorrow tu? haha kalau korang still ingat aku ada
cerita fasal birthday Superhero aku.And it is tomorrow ! wuhhuu ! ^_^ eh?
kenapa aku yang terlebih seronok.Haha.Aku seronok sebab dapat jumpa dia.
Sebelum ni kan selalu jumpa kat tusyen?

Alaaa...nama pun tusyen.Macam tak faham pulak korang ni.Orang pegi tusyen buat
apa? of course la nak study.Haha.Berlakon baik apa aku ni. xD study tu memang
la but sometimes aku selalu jugak curi-curi tengok dia.Hoho.About presents
dah settle !

My mom bagi pegi esok cuma satu syarat ! nah ada pulak syarat -_- " alahaii
dia cakap kena bawak lagi sorang kawan perempuan.Takut jadi apa-apa.Okey
sumpah bengang dalam diam.My mom suruh ajak kawan last minute.Mesti la
ramai tak boleh pegi.Adoii.

Kenapa la parents sekarang ni tak percaya anak sendiri.Okey aku tak salahkan
parents aku jugak sebab aku tau diorang sayang aku.Tambahan aku anak tunggal.
Lagi ketat la rules hidup aku.Haktuihh.Eh tumpang meludah kejap. xD yuck !
digusting pulak aku rasa ! hoho.

Thanks all sebab sudi baca blog aku kali ni.Stay tune for more tips and story
from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...