m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

April 2, 2012

My English Oral

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers sekalian.

Good morning,afternoon,evening,night and supper ! tak kira la time bila korang
menerjah blog cikai aku ni.But time sekarang ni tepat 4.40 pagi.Fuhh kenapa
aku still tak tidur? sedangkan ramai orang yang tengah dibuai mimpi kan
sekarang ni? tak apalah aku lebih rela berjaga dari tidur.

Kali ni,aku nak share sikit fasal English oral aku.Dup ! dap ! dup ! dap !
tak tau la kenapa bila aku atau orang lain yang mantion about Englis
oral test ni aku akan rasa takut.Jantung berdegup laju and badan mula
bertukar menjadi sejuk.Peluh mula keluar.Itu realiti.Yea.

Banyak antara my friends yang tak ready dengan English oral test ni.Maklumla
semua busy dengan homework yang lain sampai terabai oral yang important ni.
Bila cikgu panggil nama.Mula la cakap tergagap-gagap.Sampai cikgu sendiri
cakap grammar diorang macam budak standard 1.Nahhh ! fuhh pedas kot ayat tu.

But aku dah ready ! im ready ! im ready ! haha alahaii macam Spongebob
pulak kan?nak tau apa tajuk for English oral aku nanti? tajuknya
"My Favourite Singer".And seperti yang semua orang tau or maybe ada
yang tak tau.Favourite singer aku is Taylor Swift ! xD aww !

Aku fans setia dia.Korang tanya la soalan apa pun about Taylor kat aku.
Insyaallah confirm aku boleh jawab.Hihi.Oral aku nak cakap pendek pun
tak.Nak cakap panjang pun tak.But kalau korang ak dengar pun boleh.
Ni contoh oral aku :

Assalamualaikum and good afternoon to my teacher and my lovely friends.Today
i would represent about my favourite singer.My favourite singer is Taylor
Swift.She is indeed a true singer talent.Her voice is so sweet and melodies.
She is also a rich girl.Her favourite colour is White.She was born at christmas
farm tree.She starting writing a song when she was 12 years old and now she have
about 200 songs ! she also have a cat names Indie and two other dogs names Baby
and Bugs.She is the woman wo represented a perfume laballed Wonder Stuck.Plus,
she is the woman who donated all her stuff to tornedo victim.Thats all thank you.

Haha.Skema gila kan aku? all of that aku yang mereka cipta sendiri.Tak ada copy
paste.Maklumat kat atas tu semua aku cari sendiri melalui magazine and
televisyen.But aku rasa penutup oral aku ni macam tak bagus sangat la.Macam
tak lengkap.Nanti la aku nak baikkan.Baru boleh dapat full mark ! xD

Thanks all sebab sudi rajinkan diri baca blog aku ni.Stau tune for more tips
and story from me.Bye ! and i love you my Superhero ! miss you damn much !
xD ehehe.Bye ! :D

DaMn LoVeR...