m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

April 5, 2012

Thats Life

Assalamualaikum and Salam satu Malaysia readers sekalian.

Yaww? what's up? sihat? alhamdullilah.Bagi yang kurang sihat tu ikut la cakap
doktor.Tak kirala doktor kat hospital ataupun doktor kat rumah.But kalau ada
doktor cinta lagi bagus kan.Terus sihat kan.Untunglah bagi yang ada doktor
cinta pribadi.Hargailah pasangan anda.Cewahh kenapa pulak dengan aku? xD

Ingat tak post yang sebelum ni aku ada tulis fasal Shuhada? thats is my bestfriend.
Now aku dah okey dengan dia.Walaupun ni semua bukan salah aku but aku rasa tak
patut la nak sellfish sangat.Better minta maaf.Lagipun dia bestfriend aku.Memang
tak best la kalau asyik bergaduh kan?

Lagipun kat mana saja aku duduk mesti dia ada sebelah aku sebab dah tetapkan.Di
dalam kelas,dalam lab and dekat kantin.Semua besides her.So,now dah baik.Macam
yang semua orang tau xD or maybe tak tau.Kalau aku nak pujuk Shuhada ni memang
agak romantik sikit.Ahaha.Mesti pelikkan dengar aku cakap macam ni? -.-

Walaupun aku dengan dia perempuan tak bermakana aku ada perasaan dekat dia lebih
daripada seorang kawan.Aku tak nak sebut benda tu.But korang faham-faham la
sendiri kan? aku dengan dia just friend yang rapat bagaikan nasi dengan lauk.
Eh,pribahasa baru.Ciptaan aku sendiri.Hihi. xD

Time tu aku tengok dia jalan sorang-sorang then aku pergi depan dia and i hug
her.Haha.Aku cakap macam ni :

Aku:Im sorry Shu,i promised i takkan buat lagi.Please.....
Shuhada:Wait...! (tersenyum macam kerang busuk) don't touch me.Sebab panas.

Okay,sumpah aku tak terasa or kecil hati because i know my friend punya perangai.
Dia memang tak suka orang sentuh dia.Haha.Kadang-kadang saja aku boleh pegang dia.
Then dia cakap okay i forgived you.Awww,rasa ringin hati aku bila dah minta maaf.
So,itulah pengajarannya untuk aku.Jangan bergaduh sesama kawan dan Islam.

So,tu sajalah story aku for today.Thanks sebab rajinkan diri baca.Stay tune for
more tips and story from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...