m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

April 2, 2012

Why ?

Assalamualaikum and Salam satu Malaysia readers sekalian.

Good morning,afternoon,evening,night and supper to korang semua.But time aku
type entry blog ni waktu pagi-pagi buta.Kenapa aku update time macam ni?
sebabnya aku tak boleh nak tidur.Kenapa? hmm pernah tak korang happy after
that diserang perasaan sedih.Thats what happen to me.

Okey,problem yang utama sebab bestfriend aku.Dah lama benda ni tak berlaku.
Selama ni aku okey saja dengan kawan aku yang lain. *letak jari di dagu*
But since yesterday aku ada salah faham sikit dengan kawan baik aku.Siapa?
that is Nur Shuhada Syifaa bt Kahardy !!! *diri di puncak bukit dan menjerit*.

Orang yang sama nama dengan aku.But tak la sama sangat.Lain la jugak.Dulu
pernah sekali aku bergaduh dengan dia sebab aku yang merajuk.But kali ni
dia yang merajuk.Ya Allah sumpah susah nak pujuk dia ni.Kalau nak tengok
picture dia boleh.Cuba usyar dekat sidebar kiri blog aku tu.Ada kan?

Hurmm,seriously i miss her so damn much.Dia tak ingat ka semua moment yang
aku and dia buat? like aku pegi mall dengan dia.Aku ajar dia subjek yang
dia tak faham.Aku kutuk cikgu dalam kelas dengan dia.Aku dengan dia gelak
sama-sama.Aku menyanyi dengan dia.And many more.

Tak tau la sampai bila nak jadi macam ni. *dizzy* punca aku bergaduh dengan
dia? macam ni ceritanya *ala-ala cikgu Geografi membuka buku* semalam cikgu
Sejarah aku yang garang tu mintak hantar semua buku nota and latihan
Sejarah.Aku yang budak baik ni of course dah siap. *membetulkan kerengkung*

Shuhada nak pinjam buku latihan aku and nak bawak balik rumah because dia
nak salin soalan kat aku.Dengan kata nama yang lain "meniru".Aku pun susun
la semua buku-buku yang nak kena hantar kat AJK Sejarah tu.Tetiba Jessica
datang.Oh ya picture Jessicapun ada kat sidebar kiri aku tu.

Jessica membelek-belek buku aku ala-ala saintis yang profesional.Aku biarkan
sajala.Then,tiba-tiba tampa pengetahuan aku Jessica dah hantar buku aku tu
dekat AJK Sejarah.Aku yang terkejut beruk terus tanya dia.Ini antara dialog
aku dengan Jessica :

Aku: Wehh ! why u send my book to AJK already?!
Jessica: Laaa...you kan dah siap rite? so i tolong hantar la.

Okey,bila ditengok balik memang bukan salah Jessica sebab dia tak tau yang
aku nak bagi buku tu kat Shuhada tambahan pulak aku dah siap and hati
dia memang mulia sebab nak tolong hantarkan buku aku.But time aku malas
nak hantar buku kat AJK dia tak nak tolong ! haishhh -_-

Tiba masa Shuhada asked my history homework.And aku cerita la semuanya balik.
Then,dia bangun and duduk dekat meja yang depan kelas.Tingggal la aku sorang-
sorang.Hurmm sumpah aku terasa.And tadi kat tusyen aku nak suruh kawan aku
tu ajar aku then dia marah aku.Pulak? adaka patut? tak patut tak patut -_-

And problem yang kedua is about my Superhero.Okey sumpah happy harini dengan
dia kat tusyen.Cuma ada satu masalah.Satu saja yang spoiled kan mood aku tadi
kat tusyen.Macam ni ceritanya. *ala-ala zaman silam kembali* aku bangun
and duduk sebelah kawan aku kat belakang.That is yang Shuhada tak bagi dia ajar aku tu.

Then,pada masa yang sama jugaklah ada seorang minah pari ni.Oh,before that sorry
panggil kaw pari sebab haritu dia pakai tudung pari.:P minah ni duduk kat
tempat aku.That is Ridzuan depan aku.Aku tak kisah pun.Then time aku panggil dia.
Macam ni :

Aku:Natasya ! wehh bangun kejap aku nak balik tempat aku.
Natasya:Oh okey,sambil meneling marah kat aku.

See??!!! salah aku ka semua ni? tu tempat aku so anytime aku boleh balik tempat aku.
Tu pun kira okeyla sebab aku bagi dia duduk tempat aku.And antara sebab-sebab
aku suruh dia balik tempat asal dia sebab dia dengan Ridzuan sembang over sangat.
Okey aku sebagai perempuan sumpah jeles. == "

Thats all.Aku solve problem aku dengan Shuhada ni dulu because friendship is
so important for me.Tambahan pulak Shuhada ni duduk beside aku dalam kelas.Lagi
bagi kesan kat aku.Thanks sebab sudi dengan aku beletir.Stay tune for more tips
and story from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...