m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

May 14, 2012

Mid Year Exam !

*hiraukan gambar di atas,haha hanya gambar hiasan yang menunjukkan aku stress*

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers sekalian.

Good morning,afternoon,evening,night and supper to korang yang selalu baik hati
menerjah blog cikai aku ni.Hihi.Entry kali ni mungkin agak ketinggalan sebab
exam aku dah start sehari yang lepas.Otak dah tepu weyh ! *mata comal* sampai
aku nak naik muak asyik tengok buku. *kuku di mulut dan mata terbeliak*

Yang paling bestnya hari Ahad,Isnin and Selasa ada exam macam biasa.But hari
Rabu tu tak ada exam ! ^^ sebab Hari Guru.Hihi.Releks lerr jawabnya ! hari
Khamis tu pun tak ada sekolah ! horayy ! *lompat sambil tangan di atas*
hari Khamis tu sekolah aku cuti as cuti peristiwa.

Matapelajaran yang paling aku benci lagi menyampah tak lain tak bukan subjek
Math ! arghh ! sapa sokong aku sila angkat kaki sekarang.Haha.And favourite
subjek aku tak lain tak bukan of course la English ! hihi i love you so
much English. :*

Tapi kan sepanjang periksa ni aku pelik la pulak kenapa ibu aku tak ambil
laptop ? mungkin sebab dia nak suruh aku search benda yang penting sebab
nak exam kot.Haha.Tapi aku ? salah gunakan.Tapi ada la jugak aku search.
Ada tak kes tiru meniru ?

Haha.Tipu la sangat kan kalau aku cakap tak ada.Setiap kali ada exam mesti
wajib la ada yang meniru but tak ada sorang pun yang kena tangkap.Haha.Ajaib
nya diorang ni kan.Pro sungguh dalam bab meniru ni :P ok all goodluck for you
all exam.Thats all for today.Thanks for read my blog.Stay tune for more tips
and story from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...