m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

May 13, 2012

Selamat Hari Ibu

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers sekalian.

Good morning,afternoon,evening,night and supper to korang semua tak kiralah time
bila korang menerjah blog cikai aku ni.Hihi.Tapi time jari-jemari aku tengah
menari dangdut ni time hantu kak limah tengah bersolek-solek muka dia sebab
kejap lagi nak keluar cari mangsa.Haha.Faham-faham lah kan ?

Entry aku kali ni bertajuk "Selamat Hari Ibu".Haha simple ja tajuk kan ? tapi aku
agak ketinggalan kan sebab bila korang terjah blog orang lain semua dah updates
fasal hari ibu ni kan ? *podahh ape la ko Syiffa!kuno punya budak!* bukannya aku
tak on internet.Aku memang selalu on.Tapi aku on guna phone.

So,faham-fahamlah kan dekat phone tak boleh nak updates blog. *membetulkan
kerengkong* Eh,first jom nyanyi sama-sama dengan aku.Nak ? :D eh nak nyanyi
agu Britney Spears ke ? hari ni hari ibu ke hari Britney Spears ko ni hah
Syiffa ? eh of course la hari Britney Spears.Eh ! silap ! of course la hari ibu xD

Maaf kepada ibu-ibu di luar sana.Sila jangan boikot saya selepas ini xD hoho.
Okey jom nyanyi untuk ibu aku ! :D

"Ibu...ibu....engkaulah ratu hatiku...bila ku berduka..engkau hiburkan selalu..."

Haha,amacam ? sedap tak suara aku.Okey aku tau suara aku sedap.Tapi sudah-sudahlah
puji tu okey ? *memakai cermin mata hitam sambil buat muka cool* haha.Sorry ibu
tahun ni Syiffa tak dapat nak bagi present kat ibu sebab yang pertama duit pokai.
Sebab yang kedua,masa jalan cepat sangat sampai tak sedar bila hari ibu.

Tapi Syiffa tau ibu tak kisah kan? hihi.Sekurang-kurangnya Syiffa bagi hadiah 25
sen kat ibu kan ? haha cuba korang teka hadiah apa yang bernilai 25 sen tu?
macam tak bernilai ja kan.Mungkin bagi korang tak bernilai.Tapi aku tau,bagi
ibu aku benda tu bernilai sangat.Hihi.

Tepat pukul 12.00 malam aku send sms kat ibu aku.Hihi.Nasib lah maxis ada send
sms "Selamat Hari Ibu" kat aku.Boleh la aku guna sms tu untuk hantar kat ibu.
Hoho thanks maxis :*.Ok just that thanks all sebab sudi baca my blog kali ni.
Stay tune for more tips and story from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...