m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

May 15, 2012

Ujian Yang Berat Untuk Aku

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers.

Good morning,afternoon,evening,night and supper to korang semua yang sudi
menerjah blog aku.Dalam entry kali ni mungkin ada sedikit drama dan
mungkin ada air mata dan hingus yang melelh :P okey benda ni tak lain
tak bukan story about my Superhero.

Haha.Kadang-kadang time aku tengah menangis aku tergelak sendiri.Bila orang
tengok aku mesti diorang ingat aku ni dah gila sebab husband mati.Padahal
aku gelak sebab teringatkan jiwa lelaki.Lelaki ni memang susah nak tafsir
hati diorang.

Aku ingat lagi time dulu dia mengaku dia sukakan aku kat Facebook.Lepastu,esok
tu pegi tusyen malu-malu kucing bila tengok aku.Dulu selalu jaga hati aku.
Selalu buat aku gelak fasal your funny story.Selalu call aku sapai kadang-
kadang nak dekat 2 jam.Selalu inform aku kalau ada latihan rumah sukan or what.

Sampai sanggup call aku guna public phone depan sekolah dia semata-mata nak
cakap dia dia ada latihan rumah sukan kat sekolah.But now semua dah
berubah ! perubahan yang amat ketara ! sekarang aku dah tak dengar lagu
One Direction kat phone aku.Langsung tak call aku.

Kalau nak pegi latihan pun jarang dia meseg aku.Sekarang dia selalu buat
aku jealous.Kalau sikit,aku tak jealous.Ni banyak ! *tangan di pipi dan
mulut ternganga* tadi kan kat tusyen ada satu budak perempuan ni nama
Aida.Dia duduk sebelah Ridzuan kat tusyen weh !!!

Ya Allah ! sumpah ! hati aku sakit ! jantung berdegup kencang gila kot.
Air mata macam nak meleleh ja but aku tahan.Sampai satu tahap,aku dah
tak boleh tahan aku tendang kerusi Ridzuan then aku cakap "janganla !!
aku jealous tau x".Haha.Aku dah tak peduli.

Bila dia dengar aku cakap macam tu dia senyum and lagi dia buat aku
jealous.Dia letak tangan dia kat belakang kerusi perempuan tu.
Perghh jiwa aku memang berasap.Macam makan magi kari tu.Last
sekali,aku cakap "aku takmau cakap dengan hang sebulan"!

Haha,normal la aku merajuk.Then,masa nak balik tu aku terus bangun
and keluar dari bilik tu.Tak macam selalu.Aku akan tunggu semua
orang keluar then,aku akan keluar dengan dia.But harini memang
aku dah set dalam otak aku yang balik rumah japgi nak nangis puas-puas.

Dia tengok ja aku keluar.Tak silap aku,dia cakap bye kot.Aku buat
tak tau then terus turun.Bila aku turun tangga tu aku mengadu
kat Atiqah yang hantar surat kat Ridzuan time darjah 5 tu.Dia
mintak couple.Korang ingat tak aku ada cerita?

Time tu,Atiqah kata kat aku yang dia pun jealous sebab Aida tu duduk
sebelah Ridzuan.Nahh ! cukup ! dia pun ada simpan perasaan kat
Ridzuan.Ya Allah cukup la Aida dengan Atiqah kat tusyen.Kat sekolah
pun ada sorang minat Ridzuan. T_T

Ya Allah,dugaan apa yang kau bagi ni.Aku tak sanggup nak menghadapinya.
Tolonglah ringankan ujian mu ya Allah.Panjangkanlah hubunganku dengan
Muhammad Ridzuan ya Allah.Okey,thats all for tonight nak sambung
golek-golek atas katil and nangis puas-puas :p

Thanks all sebab sudi baca my blog.Stay tune for more tips and info
from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...

P/S : Kalau awak tengah baca blog saya.Saya just nak bagitau yang tolong
jangan jealouskan hati saya yang kecil ni.Saya pun boleh buat awak
jealous tapi saya tak nak sebab saya tak nak hati awak sakit :)