m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

August 8, 2012

Bukak Puasa With My Friends !

Assalamualaikum and hi alls. *waving hands*

Amacam sihat ke harini ? hope semua sihat so tak adalah peluang nak ponteng puasa kan ? alaa..sabar la sikit hari je lagi nak habis *perli diri sendiri* okey cuba baca entry tu kuat-kuat.Okey nah mikrofone free.Korang pernah tak ada pengalaman macam kat atas ni ? Haha okey aku nak story sikit.Tak nak dengar sudah ! *merajuk*

Haha,takda lahh saja nak gedik.Okey time ni kat sekolah aku dengan tekunnya tengah study *eh,tekun la sangat* tiba-tiba ada orang panggil nama aku yang sedap ni.Rupa-rupanya adalah kawan aku sorang ni panggil aku.And dia ada ajak bukak puasa dekat KFC for esok.

But aku cakap kat dia yang aku nak balik tanya ibu dulu *anak yang baik kan* yang nak pi tu bukan aku dengan dia ja.But adalah dalam 11 orang macam tu.Kalau nak serbu KFC dengan satu kelas aku memang nampak macam gila lakan xD hahaha.Bas aku like always broomm broomm.Bunyi ja lebih but slow macam siput -_-

Masuk-masuk kereta aku terus tanya ibu fasal KFC tu.Lastly ibu bagi aku pi.Okey alhamdullilah sebab aku ada ibu yang memahami sifat keremajaan aku ni x'D so esok pi sekolah confirm dengan budak yang ajak aku so confirm tomorrow makan KFC ! sebenarnya bukan nak batak apa sangat makan KFC tu.

Exited sebab nak makan bersama kawan-kawan.Boleh sembang-sembang.Gosip-gosipan.Selalu kat sekolah kalau cakap sikit mesti cikgu akan menyampuk :p and adalah beberapa orang budak ni tak boleh pegi mulalah mulut tu nak kena cili kan.Dia cakap lebih baik bukak puasa dengan family lagi bagus.

Eh,hello ! *tangan di pinggang* haaa mula lah aku nak hello.Selama 14 tahun kau hidup kat muka bumi ni still tak puas makan dengan family ? nak bukak puasa dengan kawan-kawan ni just esok sehari ja.Bukan satu bulan ! mentang-mentanglah kau tak dapat pergi.Benci aku dengan budak perangai macam ni.

Haha,emo pulak aku.So esok wait for the pictures.But takda lah yang berkualiti sangat kan.Yalahh,camera aku kan hilang T__T setakat camera phone tu mampu lah buat setakat ni xD.Haha okey bye ! stay tune for more tips and story from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...