m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

August 10, 2012

Have Fun Together

Assalamualaikum and hi alls :D *waving hands*

Like macam yang aku janjikan aku nak cerita about first pengelaman aku bukak puasa with my friends.Kiteorang semua sekolah petang.So,petang ni pegi sekolah macam biasa lakan.Tu pun tak berhenti-henti cakap fasal malam ni.Haha.Exited la sangat kan.Then,time nak balik tu semua riuh.

So aku sampai rumah ready untuk pegi sana.Yang bagi no phone kat aku adalah 8 orang.But bila aku send hampir 5 orang jugaklah yang off phone and tak reply massage.Okey bengang sikit ja.Aku ni memang seorang yang gila nervous.Haha.So sapai sana ada dua orang kawan aku ni tunggu kat bawah.

Nama dia Shazira and Nabilah.Cuba teka?! tadi kat sekolah dia cakap kat aku tak nak pakai tudunglah itulah inilah but now dia pakai tudung ! nasib aku bawak spare tudung dalam bag.And aku tunggu lagi 4 orang kawan aku that is Umairah,Anis,Sabrina and Alisya.Manalah tau diorang tak pakai tudung.

Then diorang keluar dari kereta and aku rasa macam nak pengsan -_- empat-empat pakai tudung and pakai baju kurung.Alahaii.So naik atas say hi semua and duduk ! agak malu sebab dalam 14 orang tu aku sorang ja tak pakai tudung and kakak Shazira pun tak pakai jugak.Dia siap duduk dengan boyfriend dia lagi :p

But who cares ? kakak dia form 4 and aku form 2 ? jauh beza at last aku suruh control diri aku.I said "buat apa nak ikut cara pemakaian orang? just be our own self,Buat bodoh ja ikut cara orang lain".Hahaha.So makan-makan then taking pictures like orang gila.Habis orang sekeliling tengok :p

Turun bawah,snap pictures again depan KFC pulak.Haha,tadi dalam KFC sekarang depan KFC pulak.And semua dah nak balik so aku send massage kat ibu suruh ambil.And ibu suruh aku tunggu kat dataran semata-mata dia tak nak buat U-turn.Okey aku sakit hati -_-" dah la kena lintas jalan raya ! banyak gila kereta !

And tunggu ibu about 30 minutes still tak sampai-sampai.Tetiba BOOOMMM ! aku ingatkan
Israel nak datang serang Malaysia rupa-rupanya ada budak kecik ni main mercun bola.Sumpah rasa macam nak pegi tibai budak tu xD and nak cari ibu dia ! tak ajar ka anak tu hah ?! dah la kecil gila boleh main mercun bola.

Then aku dahaga so send massage kat ibu "lambat lagi ka nak sampai? kalau lambat lagi nak pegi beli air kat KFC jap" then ibu reply "okay pegi la beli nanti lintas balik".So aku bangun nah ! satu lagi hal ! nak kena lintas jalan lagi.And air KFC yang terbaru tu nama Crushter gila awesome kot !

Aku beli flavour Chips More.So lintas balik pegi dataran then ibu sampai.Balik rumah terus aku tido sebab too tired ! xD thats all thanks sebab datang blog aku.Stay tune for more tips and story from me ! :D bye !

The pictures ----->

~The awesome of KFC~

~Ummu and Ezzatie~

~Nik,Syiha and Umairah~

~Me with Umairah~