m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

November 25, 2012

Fun Day

Assalamualaikum and hi all :D

Semalam aku bantai tidur pukul 4 petang sampai 5 pagi baru bangun ! Naaa,anak dara apa ni ! Sah nanti jatuh sahan ! *ada saham ke?* so dah terjaga pukul 5 tu memang aku dah tak boleh nak suruh mata ni pejam sebab dah over tidur.Haha jadi aku hanya golek-golek atas katil *Luls,ini pun nak cerita*

Disebabkan ibu tengok aku boring so dia ajak pegi Amanjaya Mall.Dalam hati aku cakap "Ni mesti nak tengok Twilight" tapi bila dah sampai.Aku terlupa nak bawak spec.Arghh aku ni rabun.Haaa cuma tak mau pakai.Cover cun you olls -..- tolong menyampah please.Okay time tu aku rasa nak bebai plus menangis pun ada.

Normal lah anak emas you olls Y-_- then ayah aku macam nak pujuk ajak pegi main bowling.Itu dah cukup happy bagi aku.So aku dengan ibu aku ja main.Ayah aku duduk dah asyik comlain bila aku baling bola masuk longkang.Agak annoying you know ? It just a games ! Lol,that's my dad -_-

Tapi kan aku mengaku dulu masa aku tengah berjinak dengan bowling ni aku langsung tak pandai nak main ! Longkang tu kira bestfriend aku lah ! But tadi main dengan ibu aku 5 kali strike ! Alhamdulillah :D orang line sebelah tengok aku buat pro.Haha kembang ! Rasa nya orang line sebelah sah mengutuk aku.Kah kah :p

Ibu pulak strike 4 kali.Boo booo :p haha.Disebabkan "Banyak strike" *ayat cover* so tempat bowling tu bagi free lagi satu games ! Alhamdulillah.Games tak penuh pun.Separuh ja.Okey la janji free :p lepas balik dari main bowling teman my parents pegi kedai perabut.Diorang nak beli pasu marmar.Nak letak tapi tangga rumah ;D

So,I snaped few pictures theres !


Haaa ni favourite aku ! Even ni kedai perabut tapi dia jual macam hiasan for kanak-kanak and teenager age ! :D


Ibu cakap nanti bila besar boleh jadi Photographer.Haha Insyaallah :)

Lepas balik dari kedai furniture tu terus pegi daftar tusyen for next year ! *jantung berdegup* entah kenapa aku rasa nervous padahal nak daftar ja pun.So aku ambil kelas biasa.Hari Isnin hingga Khamis.Pukul 8:15 hingga 10:15.Nahhh detail aku bagi tau kat blog ! xD

Ada dua lokasi ! Sama hari dan masa ! Okay serius aku pening nak pilih.Satu dekat dewan and satu lagi dekat rumah berkembar so aku just ambil kat dewan sebab kawasan dia heppening.Lol,kau pegi tusyen nama belajar ka nak tengok kawasan ? :P I scared of something :/

It is Ridzuan,my ex.Sungguh tak percaya.Even dah 7 bulan aku break dengan dia.Aku masih tak dapat lupakan dia and aku sentiasa berdoa yang suatu hari dia akan kembali.Dalam masa 7 bulan ni aku single tapi bila aku stalker dia.Dia dah couple dengan 2 orang perempuan ? Sumpah aku kecewa :'(


~Jadual Tusyen~

I just really hopw yang dia tusyen sama dengan aku.Insyaallah.Amin ! :')

Damn Lover,