m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

November 23, 2012

Gastrik Menyerang

Assalamualaikum and hi all *pegang perut*

Cehh,aku ni dah macam pregnant asyik pegang perut.Beranganlah kau Syiffa.PMR pun belum lepas dah mention pregnant bagai.Okey sejak kebelakangan ni entah kenapa aku selalu kena serang gastrik.Okay tipu.Aku tau kenapa aku diserang gastrik.Puncanya lawat makan.Bila school holiday ni maklumlah peluang nak bangun lambat menyerlah.

Jadi bila aku bangun AGAK lambat dah tentu aku akan missed "Breakfast" lepas aku bangun tidur.Aku akan mandi *lol,ini pun nak habar* lepas tu aku akan on Burung Biru dan Muka Buku kesayangan aku.Anda semua tau kan betapa remaja zaman sekarang terpengaruh dengan semua laman web ini ? Ya,termasuklah saya u_u

Sekali lagi aku missed "Lunch" Lepastu malam pulak ibu balik kerja baru aku makan.Ibu balik pun dalam pukul 7 macam tu.Haha nampak sangat aku ni bahlol.Lebih baik aku puasa kan ? sekurang-kurangnya dapat pahala.Masalahnya malam mesti aku lupa nak niat *orang tua you olls* jadi saya telah terkena "GASTRIK".


Kasihanilah saya.Keadaan saya seperti gambar di atas sekarang.Tapi takdaklah sampai menangis.Okay itu over.Aku dah besar.Besar ? Eh ? rasa nak guling atas tanah pun ada.Salah satu cara nak hilangkan sakit adalah dengan "Makan ubat" atau "Buang hajat".Haaa.Ubat habis.Terpaksalah aku guna jalan kuno dulu.Luls xD


Mohon terliur.Atau mungkin time malam tu aku makan tak ingat diri.Maklumlah pagi dan siang tak makan apa.Bila tiba malam mulalah nak sumbat makanan pada satu masa.Perut aku pening agaknya ? Kesian u_u okey that's all.Bye ! :*

Damn Lover,