m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 26, 2012

Wedding Cousin And Pesta Pulau Pinang

 :teddy:

Sorry aku jarang update pulak dah kebelakangan ni.Followers semua mesti rindu dengan aku.Mengaku jelah
.Sorry kalau aku masih tak follow back korang.In Shaa Allah I will follow you back later.Semalam 25 December 2012 aku pergi wedding cousin aku kat Pulau Pinang.Pagi tu bangun awal then siap semua  baru bertolak ke Peneng.


Macam biasa bila dalam kereta :travel: aku cepat pening.Haishh.Tidur dulu dalam perjalanan.Bila dah sampai bawak turun hadiah  semua and ibu paksa aku pakai kasut tumit tinggi :what: Sebab aku ni pendek ? Maaf kalau nampak kebanggan di sini tapi tinggi aku 164 cm.Tinggi tak ? Kalah KLCC you olls.Plus kasut tu size 5 but kaki aku size 7 :what:

Panjangkan kaki aku.Ngeh ngeh.Orang tengok nampak macam okay ja aku jalan.Padahal siksa aku yang tanggung :cry:.Sebab tu masa wedding kerja aku duduk atas kerusi.Muaha.Terserlah kemalasan anak dara.Like normal aku suka berphotographer.Jiwa aku adalah snap picture :camera:.Habis satu dewan aku meneroka.

~Ibu with the poster ~


~ Pintu masuk wedding.Omg Im in love with the light ! :luv:~


~Comel kan Mustache tuMR Herry & MRS Jennita~


~Pengantin and my aunty~


~Cake pengantin :birthday:.Abaikan candles tu.Haha~


My cousin and yeah that's me -,- Tengah tahan sakit kaki tu.Gagah seyum ~


Like seriously I love this picture so much :what: Gabungan Cake dan Rose kat atas tu.Pandai pulak aku snap picture ni.Mohon semua tepuk tangan untuk gambar ni 


~That's me yang hujung sebelah kiri.And this all whole family from my cousin (pegantin perempuan)~

After dah habis kenduri dalam pukul 5 macam tu mintak diri nak balik semua.Time ni memang penat sangat dengan kaki aku yang sakit :(.Masuk dalam kereta terus plan nak pegi Queensbay Mall.On the way pegi sana tetiba JAM ! Batalkan niat nak shopping kat situ.Terus pegi Pesta Pulau Pinang.Dalam otak aku memang dah terbayang-bayang games kat sana :what:

Like normal,Pesta Pulau Pinang pun full dengan manusia.Shopping sikit kat sana.And terus pegi tempat games.Wee exited 


~Bergambar depan ruman HANTU.Bergambar saja.Tak masuk pun.Lemah semangat aku ! ~


Lepas beli token semua.Aku pegi pilih games yang aku nak naik.Actually parents aku agak marah sebab still nak main games .Diorang cakap "Dah besar pun still nak main games !" and like seriously bukan just budak kecil yang boleh main.Habis tu games yang orang cipta ikut ketinggian tu untuk sapa ? Untuk dewasa kan ?

But aku just cakap dalam hati lah nanti tak fasal-fasal kena beletir.Aku anak yang baik xD Parents aku bagi naik dua games.Sumpah tak puas but kira bersyukur la dapat jugak hilangkan perasaan mengidam nak naik games untuk tahun ni.Muahaha.Ayat cover :) so aku pilih nak naik Bumper car and Topgun.First naik bumper car.Boom ! Boom ! Memang best main langgar orang xD


~Bumper car :travel: ~

Lepas tu aku naik Topgun.Okey ni menarik sikit.Aku naik sorang.Seriously aku suka benda mencabar ni something like hiking,bugee jumping and semua orang takut nak buat aku nak buat.Okey sekali lagi mohon anda semua tepuk tangan.Hahaha.Ada sorang kakak ni dia beratur belakang aku.Dia sorang ja.So aku pun dengan muka tak malunya cakap dengan dia.

Me : Sorang ka ?
Kakak : Ya sorang :)
Me : Oh okey.
Kakak : Ohh kita duduk dua orang tau ? Haha.

So aku duduk dengan kakak tu suddenly ada mamat ni dia duduk depan aku dengan kakak tu.Something like dia mengorat aku.Hmm mohon tepuk tangan untuk kali ketiga you olls.Perasan bebenor.Lepas dah naik Topgun tu habis kepala kat bawah and kaki kat atas.Kakak sebelah aku tu jerit tak henti-henti.Aku menjerit sebab exited and kakak tu menjerit sebab takut.Terbalik.Lol 

By the way mamat tu perangai sama macam my ex,Ridzuan.Ya Allah Im waiting for him for 8 month but I've got nothing benefit for it.Aku redha.

Haa credit to ibu sebab snap gambar ni.Aku pun tak sedar.Haha.Nampak tak abang yang tengok tengok belakang tu ?  Dialah orangnya.Haishh.Lepas aku teringat ex aku terus badmood.Disebabkan satu benda hati boleh berubahkan ? Hmm.Panjang pulak entry kali ni.Haha.Juling mata korang nak baca.That's all.Bye
<3

Syiffa Azlan, xoxo

Comment here

No comments: