m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

February 22, 2013

Hello !


Seriously lama gila babun aku tak online.Sebenarnya selama ni aku memang rajin online.Cuma aku bukak Twitter dengan Facebook.Tapi Twitter aku paling aktif ! Lepas masuk sekolah bulan 1 haritu entah kenapa tak ada mood nak blogging.Perubahan masa agaknya.Cehh ! ayat.Haha.So how my followers ? Sihat ? Apa cerita ?

Long time aku tak stalk blog orang.Entah apa cerita.Maybe ada yang dah dapat kerja and yang dah kahwen ?! Eh apa kena masuk bab kahwen.Bab gatal memang juara.So on.Tak banyak perubahan dalam hidup aku.Okay tipu ! Memang banyak sampai tak ada mood nak blogging.First,of course nak cerita fasal sekolah !

Perubahan Sekolah

Dulu sekolah sesi petang memang boleh la nak bangun pukul 10 pagi.Okay pecah rahsia yang aku bangun lambat.But now sekolah sesi pagi kena bangun seawal 5:30 pagi ! Oh my Allah.Why so early ? It is because my bus.Alahaii.Seksa sangat rasa tapi lama-lama dah rasa semakin okay.

Perubahan Kawan

Kawan ? Yeah ada problem sikit.Aku rapat dengan seorang budak ni.Kawan kepada budak ni pulak macam jealous sebab aku rapat dengan budak ni.Haha.Faham ? Lumrah alam la manusia ni nak cemburu tapi aku tak faham cemburu sampai nak memperburukkan nama aku.Tapi dalam dia memperburukkan nama aku tu tak ada siapa yang terpengaruh.At last dia yang ramai musuh.Haha.Kesian dia.Padah cemburu dengan aku :P

So that's all perubahan.Holiday time Chinese New Year haritu aku pegi holiday kat Genting Highland.Joying moment ever ! :D


Tak banyak gambar yang aku ambil.Entah kenapa mood rasa down padahal tak ada masalah.Rasa lebih selesa diamkan diri.Haha pelik kan aku.Next week ada netball match.Kena lawan 5 buah sekolah.Hari yang aku lawan netball tu hari yang sama exam kat sekolah aku.So,aku kena ambik exam lambat sikit dari orang lain.Serious rasa risau.

Nanti aku updates lagi.Bye !

Syiffa Azlan, xoxo

No comments: